2cvkitcarforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer - 7 en 8 Mei 2016

+2
oeroeboeroe
Breurton
6 plaatsers

Ga naar beneden

Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer  - 7 en 8 Mei 2016 Empty Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer - 7 en 8 Mei 2016

Bericht van Breurton vr 25 dec 2015, 13:59

Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer  
mei 7 – mei 8 all-day



Ook dit jaar zal onze club weer aanwezig zijn op Citromobile. Dit is de jaarlijkse grote Citroënbeurs, met alles over en voor de Citroën. Het thema dit jaar is “Citroën, internationaal & grenzeloos”.

Hier tonen de ook de kitcar leveranciers hun producten. Verder zijn er veel onderdelen kramen met voor elk wat wils. Kortom hier moet je naar toe. Ook onze club zal weer aanwezig zijn. Let op ook dit jaar wordt Citromobiel gehouden In de Expo Haarlemmermeer, Stelling1 in Vijfhuizen.

Om een indruk te krijgen, in 2015 is CitroMobile door meer dan 9.000 Citroënliefhebbers uit alle windstreken bezocht.
Aan de beurs hebben 160 internationale standhouders deelgenomen op 14.000 m² beursvloer, met uitgebreide merchandise, voor ieder wat wils. Het is dus zeker een beurs die het bezoeken waard is.

Wij zoeken nog leden die de stand willen bemannen, hiervoor kun je, je aanmelden, via evenementen@2cvkitcarclub.nl
Breurton
Breurton
beheerder
beheerder

Man
Aantal berichten : 4109
Leeftijd : 55
Woonplaats : Westzaan
soort kitcar : Burton
Registration date : 31-07-08

http://www.breuring.nl/burton

Terug naar boven Ga naar beneden

Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer  - 7 en 8 Mei 2016 Empty Re: Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer - 7 en 8 Mei 2016

Bericht van oeroeboeroe wo 04 mei 2016, 12:59

Ik kom zondag zeker even langs met de mondriaan.. nog even wat spulletjes kopen.. en neuzen..

Groeten,
oeroeboeroe
oeroeboeroe
regelmatige poster
regelmatige poster

Man
Aantal berichten : 71
Leeftijd : 67
Woonplaats : Voorhout
soort kitcar : Burton (in af/aanbouw) en 2CV6 (Mondriaan)
Registration date : 13-01-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer  - 7 en 8 Mei 2016 Empty Re: Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer - 7 en 8 Mei 2016

Bericht van reneanglia zo 08 mei 2016, 20:58

Ik ben allebei de dagen geweest,had eigenlijk weinig nodig maar wilde mij wat orienteren op kitcar gebied.
Op de stand van Castelette leuk en informatief gesprek gehad en voor zover ik kan beoordelen eerlijk advies gehad van ik denk de eigenaar?
De stand van Burton.........geen informatie op een folder na en het advies om naar het bedrijf zelf te gaan als ik wat wilde weten,deze lieden zijn hier alleen om onderdelen te verkopen en hebben geen zin of tijd om vragen te beantwoorden..........
De stand van le Patron.........daar was ik nog sneller klaar dan bij Burton,de(waarschijnlijke)standhouders stonden zeer gezellig met een kennis te babbelen en op mijn vraag over informatie werd over de schouder geblérd dat er wel ergens een foldertje lag en dat ik dat dan maar moest meenemen........
Ik dacht en verwachtte dat Citromobile de uitgekozen plek zou wezen hiervoor en dat ik dus niet het hele land zou moeten doorkruisen om de gebruikelijke kitcars te vergelijken......niet dus.
Vanwege het mooie weer was er op de parkeerplaats genoeg te zien aan citroens..........behalve kitcars.........
Zaterdag stond er geeneen en vandaag stond er 1 Burton die nog niet helemaaL klaar was,1 Castelette wel klaar en 1 onbestemd zelfbouwding,dat was het qua kitcars.
Nu waren dit natuurlijk momentopnames van de tijd die ik er was dus misschien waren er wel meer geweest..........
Het contact met de stand van de Castelette vond ik zo positief dat ik binnenkort een afspraak ga maken voor een dagje proefrijden in de demonstrator,bevalt dat dan heb je zomaar kans dat ik er 1 ga bouwen.
René
reneanglia
reneanglia
nieuwe gebruiker
nieuwe gebruiker

Man
Aantal berichten : 5
Leeftijd : 66
Woonplaats : hoofddorp
soort kitcar : burton
Registration date : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer  - 7 en 8 Mei 2016 Empty Re: Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer - 7 en 8 Mei 2016

Bericht van hans b. zo 08 mei 2016, 21:42

Op de icccr 2016 is er misschien nog een nieuwe optie te zien Laughing
hans b.
hans b.
een 2cvkitcar power user
een 2cvkitcar power user

Man
Aantal berichten : 1759
Leeftijd : 59
Woonplaats : Spanbroek
soort kitcar : lomax variant
Registration date : 02-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer  - 7 en 8 Mei 2016 Empty Re: Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer - 7 en 8 Mei 2016

Bericht van jb ma 09 mei 2016, 09:19

burton stond met hun grote stand en het personeel in frankrijk geloof ik. ze hadden nu iets simpels bij en ook niet veel onderdelen.
maar ik miste meerdere stands die nu vermoedelijk in frankrijk waren

Op zaterdag waren wel meer kitcars op de parkeerplaats. ik heb rond 23 uur iig 2 burtons (groen/ rood, 1 lomax 3 wieler (geel), 2 lomax 4 wielen (beide groen) gezien. 
Ik heb zelfs maar 4 gangen van de parkeerplaats gezien dus of er nog meer was weet ik niet
jb
jb
een 2cvkitcar power user
een 2cvkitcar power user

Man
Aantal berichten : 941
Leeftijd : 42
Woonplaats : etten leur
soort kitcar : burton
Registration date : 14-08-08

http://www.joostbastiaansen.webklik.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer  - 7 en 8 Mei 2016 Empty Re: Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer - 7 en 8 Mei 2016

Bericht van reneanglia ma 09 mei 2016, 14:46

Stom van mij,ik heb zelfs nog op zaterdag met de eigenaar van de driewieler staan te praten rond 1/2 10........burtons en vierwielers niet gezien maar toen was ik wss binnen tot 16.00 uur.
Dat Burton in Frankrijk gaat staan.........mouah......
Ik denk zomaar dat ze er al genoeg hebben verkocht in Nederland en vinden dat ze geen reclame meer hoeven te maken,de klanten die er een willen komen wel naar hun toe......
Volgens mij een gemiste kans,er zijn er nog genoeg die niet weten wat een burton is,en als je een demonstratiemodel op je stand heb staan trekt dat altijd nieuwe klanten......maar onderdelen verkoop zal meer opleveren.
Qua prijs ontlopen de div.kitcars elkaar niet veel,het vrij lompe gedrag van sommige verkopers is voor mij aanleiding genoeg om eerst eens bij de aanbieder te gaan kijken die wel normaal deed,wordt dat niks kan ik altijd nog ergens anders gaan kijken.
reneanglia
reneanglia
nieuwe gebruiker
nieuwe gebruiker

Man
Aantal berichten : 5
Leeftijd : 66
Woonplaats : hoofddorp
soort kitcar : burton
Registration date : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer  - 7 en 8 Mei 2016 Empty Re: Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer - 7 en 8 Mei 2016

Bericht van B210 di 10 mei 2016, 23:38

Hoi René, welkom in 2cv kitcarland. Vanzelfsprekend kies jij alleen de auto die jij het leukst, grappigst of comfortabelst vindt. Neem daarvoor vooral alle tijd en laat je goed informeren door een groot aantal autobezitters. Suc6 met kiezen.
B210
B210
een kitcar fan
een kitcar fan

Man
Aantal berichten : 191
Leeftijd : 65
Woonplaats : Achterhoek
soort kitcar : Burton
Registration date : 19-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer  - 7 en 8 Mei 2016 Empty Re: Citromobiel @ Expo Haarlemmermeer - 7 en 8 Mei 2016

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum